« Tagasi

Swedbanki Jõgeva esinduse lahtiolekuajad

Swedbanki Jõgeva esindus on 1. maist avatud esmaspäeviti ja kolmapäeviti kella 10–14. Muudatus on seotud pangakontori oluliselt vähenenud külastatavusega. Kolme aastaga on klientide voog Jõgeva kontoris vähenenud poole võrra. See on mõistetav, sest digitaalseid lahendusi on pidevalt lisandunud ning klientide eelistuseks on kujunenud oma pangaasjade ajamine interneti või mobiilipangas.

Eakamad kliendid või kliendid, kellel on liikumine raskendatud, saavad ühe võimalusena vormistada pangas või notari juures volituse, et näiteks lapsed saaksid oma vanemate rahaasjadel silma peal hoida. Pangas volituse vormistamiseks tuleb panka tulla mõlemal isikul, sellel, keda volitatakse, ja sellel, kes volitab. Aina rohkem väärikas eas kliente kasutab juba ka ise digitaalseid kanaleid.

Pangakontori külastamiseks tuleb broneerida aeg. Aega saab broneerida kodulehel, mobiiliäpis või helistades 631 0310. Kui pangakontoris käies on juba teada, et näiteks kuu aja pärast on taas soov külastada pangaesindust, siis saab ka kohapeal juba broneerida järgmise külastuse aja.

Helistades Swedbanki nõustamiskeskuse numbrile 631 0310 saab vastused enamikele pangaga seotud küsimustele. Näiteks saab küsida pangakaartidega või maksetega seotud küsimusi, nõu internetipanga või mobiiliäpi kasutamisel jpm. Selleks, et neid tehinguid telefonis teha saaks, peab kliendil olema sõlmitud internetipanga leping. Tehingute tegemiseks telefoni teel on vaja kõigepealt oma isik tõendada Smart-ID, PIN-kalkulaatori või mobiil-ID-ga.

Igakuiseid makseid on määratud maksete abil võimalik teha ka pangautomaadis. Selleks on vaja eelnevalt internetipangas ise või pangakontoris nõustajal sisestada vajalikud andmed. Tuleb vaid kaasa võtta arve, kus on olemas vajalikud rekvisiidid. Kui need on tehtud, siis saab sularahaautomaadis vaid mõne nupuvajutusega makset teha.